Nick Kyrgios
Tenisovo divoké dieťa Nick Kyrgios opäť odišlo z koľajníc vo svojom prvom kole stretnutia s Reilly Opelkou na Národnej banke otvorenej v roku 2021. Austrálčanka sa po vynesení rozsudku neskoro v tajbrejku druhého setu pohádala s rozhodcom a zápas prehrala v troch setoch.
Kyrgios mal dobrý štart, pretože úvodný set 6: 4 vzal na stranu perfektného podania. Opelka ale odmietol ísť potichu dole, pričom zostal silný pri svojom podaní a v druhom sete si vynútil tajbrejk - tam sa to celé zvrtlo.
Za stavu 4: 4 pri nerozhodnom výsledku Opelka vyrazila obrovské podanie, čo prinieslo slabý return Kyrgiosa. Strela Austrálčana však mala malú rotáciu, čo viedlo k tomu, že lopta sa po odrazení otočila smerom k jeho strane ihriska.
Predám drevené tenisové rakety
Nenechali sa odradiť, Opelka sa rýchlo snažil z posledného kopu dostať k lopte. Ale nakoniec sa dostal extrémne blízko k sieti a potom odplavil víťaza.
Kyrgios okamžite ukázal na Opelku a očakával, že mu rozhodca ukotví bod za to, že sa dotkol nohy sieťou. Rozhodkyňa to však odmietla nazvať, pretože nevidela Američana, ako nadväzuje kontakt so sieťou.
Tu je úplná výmena medzi Nickom Kyrgiosom a rozhodcom v tejto fáze zápasu:
Nick Kyrgios: „ Čo pozeráš? Vidím to z diaľky, videl som, ako sa jeho noha dotýka siete. '
Rozhodca: „Nebudem to nazývať, ak to nevidím.“
Nick Kyrgios: „ Čo sleduješ, brácho? Vidím, ako sa jeho noha dotýka siete, odkiaľ som, a ty nič nevolaj. To je vtip, brácho. Stálo ma to *** ný set. Býci ***! '
Celú pointu, ako aj časti konverzácie, môžete vidieť na videu s najdôležitejšími informáciami nižšie, o 1:30.
aká veľká tenisová raketa pre 8 ročné dieťa
Tu je tiež niekoľko spomalených GIF incidentov z rôznych uhlov:
Ďalší uhol zobrazený v zvýrazneniach. Neexistujú žiadne presvedčivé dôkazy, ktorých by sa Opelka dotkla.#NBO21 #Kyrgios pic.twitter.com/kHygBBbGWt
- Tenisové GIFy (@tennis_gifs)10. august 2021
Nick Kyrgios následne dvakrát chyboval pri nastavenom bode na 4: 6, pričom druhý set daroval Reilly Opelka. Aussie to nasledoval rozbitím lopty na tribúny, pričom stále vyzeral veľmi naštvane na výzvu rozhodcu.
Od toho bodu prevzal Opelka kontrolu nad zápasom a v tretej hre rozhodujúceho zlomil Kyrgiosa. Američan pokračoval v víťazstve 4: 6, 7: 6 (4) a 6: 4 a postúpil do druhého kola v Toronte.
ako prinútiť tenisky prestať škrípať
Čo hovoria pravidlá na kontroverzný hovor počas zápasu Nick Kyrgios a Reilly Opelka?
Napriek tomu, že Nick Kyrgios verí, že rozhodkyňa nevyužila svoje diskrečné právomoci správne, bližší pohľad na to Kniha pravidiel ITF naznačuje, že mala pravdu, keď nepotrestala Reillyho Opelku.
wii športové tenisové tipy
Podľa pravidla 24 písm. G) a h) má hráč ukotviť bod v týchto prípadoch:
„Hráč alebo raketa, či už v rukách hráča alebo nie, alebo čokoľvek, čo má hráč na sebe alebo nosí, sa kedykoľvek dotkne siete, sieťových stĺpikov/dvojhier, šnúry alebo kovového lanka, popruhu alebo pásky alebo súperovho ihriska keď je lopta v hre, alebo; '
'Hráč zasiahne loptu skôr, ako minie sieť.'
Reilly Opelka zjavne neporušovala ani jedno pravidlo. Rozhodca nevidel, ako sa Opelka dotýka siete na vlastné oči, a Američan tiež zdanlivo nadviazal kontakt s loptou, práve keď sa odvíjala od jeho boku ihriska. To znamená, že vyššie uvedené pravidlá v jeho prípade nebolo možné implementovať.
Niektorí fanúšikovia na Twitteri tvrdili, že Opelka položením rakety na loptu, ktorá bola na Kyrgiosovej strane ihriska, si zaslúžil porušenie. Ani to však nie je prípad; podľa pravidla 25 písm. b) je výnos dobrý, ak:
„Potom, čo sa loptička v hre dotkne zeme na správnom ihrisku a bude sa točiť alebo ju vyhodí späť cez sieť, hráč sa natiahne cez sieť a zahrá loptu na správne ihrisko za predpokladu, že hráč neporuší pravidlo 24. '
Ak by si Nick Kyrgios v tej dobe toto pravidlo plne uvedomoval, možno by hnev zadržal. Ale ako sa ukázalo, Kyrgios nedokázal udržať pokoj a výsledkom je, že Reilly Opelka je v druhom kole v Toronte a Austrálčan nie.